Salı, Nisan 12, 2011

Jackmece Kafa'ya hitafen...

Absenti yarılamış bünye ben diyim teyyare sen de van gog olmuş. Eee elbet durmuyordur şişede durduğu gibi meret lakin sordum nasıl iyi kafa yapıyormu diye. Abi sen nediyon siki kesicem ben dedi. O an anladım teyyare değil bu. Yok hani teyyare hallerinide biliriz öyle ete sike bulaşmaz kendisi. Durum ciddi. Ortamı sulandırayım dedim kaldır kes çift porsiyon hesabı. Genede sakat hacı kan kaybı yani şakası olmaz bu işin galeyana gelme sen de kulakla idare et. Yok adam almış absenti dinlermi gaipten sesleri hiç. Felsefe sağlam diyo ki “abiii siki kesmeeeeekdeki maksat van gogghhh uuu egale etme tribi” bende dedim ki “ama bak sen gel beni dinle olm van gog akılı adam bak kulakla bitirmiş işi sike bulaşmamış neden adamın basına ne gelirse yaraktan hacı kulaktan bişi olmaz”

Hiç yorum yok: