Çarşamba, Nisan 22, 2009

[YARRAAM]

Kendisi her ne kadar en sevdiğim küfürler listesinde ilk beşte de olsa, konu başlığımın aslında pekte alışıla gelmiş anlamıyla uzaktan yakından hiçbir ilişkisi bulunmamaktadır. Kendisi benim PES 2009 da become a legend kısmında oluşturduğum profilin adıdır. Tabi ki ilk olarak aklıma gelen isim bu değildi. İnanın bir çok karizma isim denemiş olmama rağmen zatı muhteremlerinin beni sinir etmesi sebebiyle en son bu isimde karar kıldık. İsimden midir yoksa tecrübe kazanma dönemimidir bilinmez, kendisi bir yıldız olma yolunda emin adımlarla ilerlemekte.

O bir yana gelelim bana. Pekte öyle yıldız olma yolunda ilerlediğim söylenemez. Zaman zaman sahne ışıklarının altına atsam da kendimi sonunda karanlık köşelere kaçmayı hala seviyorum. Eee ne demişler yağmur hala yukarıdan yağıyorsa, domatesler kırmızıysa, güneş batıdan batıyorsa muhtemelen her şey yolundadır. Ama hala idrak edemediğim şey bir hıçkırığı geçirmek için suyu nasıl tersten içersin. Allahtan hıçkırığa kapılan ben değilim. İnanın içim parçalandı arkadaşım için. Birkaç denemeden sonra vazgeçti. Boşverin böylede yaşayabilirim dedi. Bizde seni böylede severiz takma kafana bırak o bardağı dedik…

Hiç yorum yok: